3 октомври 2014 г.

Уютно

Радвам се, че има и други хора, които възприемат есента по начина, по който аз я възприемам. Още като видях един от новите печати на Мо - Prudence, спокойствието, меланхолията и нежността, които лъхат от него, съчетани с големите, контрастни тикви, знаех, че това ще е една от най-бързо направените ми картички. Начинът, по който гледа момиченцето, нейната поза и цялостно излъчване ми навяват позитивни мисли за топлина и уют... За да изпъкне печата, почти пропуснах добавките, но не можах да се откажа напълно от тях и поставих няколко малки цветчета и дъбови листенца. Ето какво се получи:


Много смирено и мило същество, как да не го харесва човек?




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Кожа/Skin: E11, E50, E51, R32
Рокля/Dress: T2, T4, T6, T9, 100, W0, W3, W5
Тикви/Pumpkins: YR20, YR21, YR23, YR24, YR27, W5
Фон/Background: BG70, E31, Colourless Blender
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5 коментара:

  1. Wow this is a stunning autumn creation. Your colouring is amazing and I love the lace trimming.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    ОтговорИзтриване
  2. Наистина смирено. Много замислящо ми подейства и релаксиращо. Обожавам есента с всичките и наситени багри и лекия полъх на вятъра, пречистващия дъжд, който отмива прахоляка и калта...
    Поздрави и усмивки от мен. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Обичам есента само в онази й част със слънчицето, топлите жълто-червени багри, изобилието от плодове и зеленчуци. Твоята картичка ми напомни точно за тези неща и ми стана едно хубаво. Прииска ми се да сложа красива кухненска престилка и да приготвя някой сладкиш, да изпека тиква, да сваря сладко....

    ОтговорИзтриване

01 09 10