27 октомври 2013 г.

Дъждовно

От доста време насам, съм ограничила едва до 5-6 художниците, чиито печати оцветявам. Мога да кажа, че за мен почти няма непознати печати, както при Мо, така и при Кристи Крол или Криста Смит. Точно за това, бях искрено изненандана, когато попаднах на един печат на Saturated Canary - Sweet Oklahoma, който нито имам идея кога се е появил, нито защо съм пропуснала. Безспорен факт е, обаче, че в момента, в който го видях, картичката с него се визуализира в главата ми. Особено държах на мрачните, мъртви тонове и на многото дъждовни капки.


Вятарът и дъждът естествено присъстват и в самата картинка:




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


7 коментара:

  1. WOW VILI!!! I am utterly speechless! This is beyond stunning! I really love how you did that rain!! WOW! WOW! WOW! Out of this world gorgeous job!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна е Вили !Истински шедьовър !

    ОтговорИзтриване
  3. Винаги с часове се наслаждавам на твоите картички - уникати!!!! Насладата ми е пълна и благодаря за това!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Wow! Wow! Wow! This is aboslute stunning! How you coloured hte rain...I am speechless!! Gorgeous!!!!!
    Martina

    ОтговорИзтриване
  5. WOW gorgeous card, such an adorable image and fab details.
    luv
    Debby

    ОтговорИзтриване
  6. Ех, Вили! Винаги, когато видя поредната ти красота направо онемявам. Ти си просто уникална, а за оцветявянето ти нямам думи. Ти си вълшебница :)

    ОтговорИзтриване
  7. Мрчни и мъртви... не бих казала - толкова живи ги виждам! Супер!!!

    ОтговорИзтриване

01 09 10