9 септември 2013 г.

Семеен дневник

Отново е понеделник и отново е време за предизвикателства. Този път в Card Mania темата е "Favourite Colour Combination/Любима цветова комбинцаия", прекрасна вдъхновяваща тема. Освен от редовния ни спонсор "Хобисимо", този път награди ще има и от Redonkadoodles. 

Много пъти съм разказвала за любимите ми цветове, разказвала съм за символиката им и за част от любимите ми комбинации. Истината е, че често ми се случва да се събудя и да си кажа: "Днес ми се прави нещо в бледо синьо (например)!" или "Отдавна не съм правила нищо в червено!". Изборът на основен цвят в даден проект обаче, никога не е самоцелен. Не може в морска картичка да липсва поне някакъв нюанс на синьото или в зимна - нюанс на бялото. Или поне за мен е неприемливо. След като съм решила, какъв ще е основния цвят, започвам да търся из печатите си, за да си подбера нещо подходящо. И тогава вече, картинката става водещата, според нея определям останалите цветове (цветовата комбинация), декорациите и цялостния смисъл на това което правя. В крайна сметка, определено мога да заявя, че нямам любима цветова комбинация. Единственото условие, което задължително спазвам е да не комбинирам повече от 2 или три цвята и да се повтарят поне по два пъти в проекта.

Днес искам да ви покажа една семейна книга, която правих по молба от моя близка, която стана скоро свекърва. Книгата е подарък за младото семейство, живеещо далеч, далеч зад океана. В конкретния случай изборът на цветовете тръгна от бонбонено розовата дантелка (обичам го този цвят, много го обичам), която открих в един магазин до нас, а останалото беше просто подбор на хартии от наличните вкъщи блокчета. Единствената екстравагантност, която си позволих беше да вложа вътре жълти листи в тон с кориците.


Обикновено сама правя надписите, но просто не можах да устоя на сладурския надпис на стикера:


Сърчица, ключ за семейното щастие, синьо топче за късмет, толкова безкрайно много са декорациите подходящи за семейна книга:


От вътрешната страна разделих книгата на три равни части (тя се оказа със 150 листа), за разделки подбрах хартии, подхождащи на жълтите листи:


А това е задната корица:



Спомням си, че преди време бях споделила за любовта си към пастелните, междинни тонове, леко мрачни и не съвсем бистри. Наистина, обожавам тези цветове, но вярвам, че във всеки един цвят (ярък или блед, основен или междинен, светъл или тъмен) може да се намери вдъхновение и да се направи нещо наистина красиво и впечатляващо.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


3 коментара:

  1. Вили ,всичко излязло от твоите ръце е впечатляващо и уникално !Книгата е страхотна ...

    ОтговорИзтриване
  2. Все още не мога да си затворя устата. :) Прекрасна изработка! Много нежна и стилна книга. Случайно да съм ти казвала, че обожавам всичко сътворено от теб? ;) Поздрави...

    ОтговорИзтриване

01 09 10