5 юни 2013 г.

Сладката китайка

Установих, че от известно време насам, имам предпочитания към печатите с момиченца, които не са с бяла кожа. След оцветяването на две тъмнокожи феи, сега дойде ред и на една малка, сладка китайка, със щурец при това.

Когато преди време Кали търсеше някакъв печат с китайка или японка, си спомних, че при Мо съм виждала това сладурче. Едновременно с това, се оказа, че в едно от новите ми блокчета има няколко листа с пагоди и така, картичката беше измислена. Докато се чудех как да я композирам, порових в нета, за да видя какво представлява щурецът като символ. Интересно ми беше да прочета, че в Европа щурецът се счита за символ на късмет, а в Китай и други азиатски страни се счита и за пазител. А това беше другата причина, поради която избрах точно този печат за моята първа картичка за Mo's Dream Team. Ето я моята сладка китайка:




Много харесвам клетките за птички, въпреки, че дълбоко ме отблъсква затворено в нея птиче. Но пък кафез, пълен с цветя, за мен е компромисен вариант и истинска наслада за очите:


От вътрешната страна поставих същата хартия, като на лицевата:


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


8 коментара:

  1. Beautiful, gorgeous card.. love love love your coloring, can you please tell what colors you have used..

    ОтговорИзтриване
  2. Stunning! I love how you colored her.
    Jasmina

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна е, Вили! :) Истинско очарование!

    ОтговорИзтриване
  4. Вили, великолепна е и картичката, и малката китайка, както и тази клетка пълна с цветя, която определено ще привлече доста повече погледи така, отколкото ако има птичка вътре!

    ОтговорИзтриване
  5. Absolutely adorable image and beautifully coloured. I love your design and the fact that you researched about the meaning of crickets, very interesting. Love it all, Kate x

    ОтговорИзтриване
  6. Голяма съм блейка - гледам я аз тая картичка в сайта на Мо и си викам - ееей колко яко. После почнах да обяснявам за нея на Гери и тя ме попита - ааа, онази дето Вили я е правила ли... Миииии - същата, да - страхотна е!

    Честит избор при Мо. Да си кажа честно - като ви видях двете с Калинка, че участвате - бях сигурна, че ще ви изберат ;-) И определено се получава да вдъхновявате...

    ОтговорИзтриване
  7. OMG!! Another amazing card. Gorgeous coloring and details! Love the bird cage and the fabulous flowers. The papers are so beautiful. Love it! Hugs, Ivonne

    ОтговорИзтриване

01 09 10