26 февруари 2013 г.

Пухчо събира цветя

Гостуването ми в Wee Stamps е към своя край и днешният пост е посветен на моя последен проект за тях. Не зная при вас как е, но аз винаги оставям най-вкусната си храна за накрая.  Този път оставих най-любимият печат за моят последен проект.

Исках да направя нещо весело, нещо много цветно и динамично, картичка от която да струи добро настроение. Точно за това си избрах най-сладкото и пухкаво животинче от цялата колекция - Fluffy, увиснал на един клон, полагащ неистови усилия да събере колкото може, повече цветя. Изключителен сладур, чието оцветяване ме накара да се потопя в света на удоволствията и да изключа реалния свят, поне за няколко часа. Забелязах, че когато оцветявам картинка, която истински харесвам, мога така да се отнеса, че доста време да не мръдна от мястото си. А повярвайте ми, след поне 15 годишна пауза в рисуването, за мен това е огрооомно постижение.

Всъщност, не искам да разказвам подробности за картичката, ето какво излезе от дългото рисуване:


Не е ли сладък този Fluffy, чак е захапал клончето, за да се задръжи:


В момента, в който видях тези маргаритки в един крафт магазин, ги грабнах. А си мислех, че не обичам готови цветя:


Отвътре сложих един много цветен лист от блокчето, което използвах за лицето на картичката:


И в заключение искам да кажа на всички, че съм възхитена екипа на Wee Stamps. През този месец контактувах нееднократно и с Marishka van der Veer, която е DT координатор в екипа на Wee Stamps и със Sylvia Zet, създателката на тези прекрасни образи. И двете дами, освен много талантливи, са изключително коректни, сърдечни и мили. Искрено им благодаря за предоставената възможност, ХОХО!

10 коментара:

  1. Печатът е прекрасен, Вили, но ти си го използвала по възможно най-красивия начин - цялата картичка просто ме възхите с тези цветя, кооито преливат от всякъде!

    ОтговорИзтриване
  2. "Siply The Best".... https://www.youtube.com/watch?v=GC5E8ie2pdM - Един поздрав за теб ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Е, много сладък този Флъфчо-Пухчо. Страхотно е оцветен, завиждам на уменията ти. Картичката е много свежа :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много харесвам този Флъфи и аз. През твоите сърце и ръце е излязъл чудесен. Личи си, че си го правила с истинско удоволствие. Super cute наистина е super cute :)xxx

    ОтговорИзтриване
  5. Ама и доста пухкав си изглежда той. Чак ми се прииска да му намачкам опашката!

    ОтговорИзтриване
  6. Вили, печата е прекрасен, но картичката, в която си го претворила е истинско бижу!
    Флъфи е страхотен сладур, толкова уникално си го оцветила, че ми се приисква да го погаля :) Личи си какво огромно удоволствие ти е доставила тази картичка :)

    ОтговорИзтриване
  7. This is so beautiful! Your coloring is amazing! I love the fur texture and the colors! Beautiful job!

    ОтговорИзтриване
  8. Ах, този сладък Флъфи! Прелестна картичка, в толкова весели цветове!

    ОтговорИзтриване
  9. Мисля, че трябва да те вземат за постоянно в техния екип. :) Пухчо е прекрасно оцветен! Личи си удоволствието, с което си правила тази картичка!

    ОтговорИзтриване

01 09 10