22 октомври 2012 г.

Бебешка Shaped card

Отново е време за поредното предизвикателство на Card Mania Challenges. Този път темата е "Oh, baby...". Спонсори този път са The Cutting Cafe, както и редовните магазин NaBorsata.com.

И тъй като Baby може да се преведе както бебе, така и любима, реших за направя картичка за малко бебенце. Когато видях сладкия биберон, който ни бяха изпратили спонсорите, ми се прииска да направя  Shaped card (в определена форма), огромно предизвикателство и за мен самата. Прецених, че трябва да е максимално нежно и сладко, наистина като за малко бебенце. Ограничих цветовете да цвят на сьомга, бледо розово и бежово, няколко ефирни малки цветчета и перлички. Ето какво се получи:


Реших тази картичка да не я шия, да я оставя максимално изчистена, използвайки единствено ефектите на любимите ми напоследък картони на  Core Dinations:


Малка дантелка отвътре:


Всъщност, направата на shaped card се оказа истинско забавление за мен, опитайте и вие :)

9 коментара:

  1. Вили, ще се пробвам и аз с такъв вид картичка. Определено е ефектна и завладяваща!

    ОтговорИзтриване
  2. О, определено е страхотна идея и със сигурност и аз ще опитам Вили. Твоята е прекрасна, нежна и много сладка ;-)

    ОтговорИзтриване
  3. Вили, чудесно решение и за цветове, и за визия на този сладурски биберон. Много ми харесва излъчването, което носи, нежността, пастелността и невероятния ефект на картоните.

    ОтговорИзтриване
  4. Бебешко , сладурско биберонче! Ювелирно!!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотно шишенце-биберон! Много нежно и красиво!

    ОтговорИзтриване
  6. awe this baby bottle is the sweetest ever...may i put in the customer gallery...hugs

    ОтговорИзтриване
  7. Много нежно и съвсем бебешко - мисля,че всяка мама на малко човече ще е щастлива да получи такава картичка. Тези картони и на мен са ми много любими...

    ОтговорИзтриване
  8. Много нежна и сладка картичка, също като повода по който да се ползва !

    ОтговорИзтриване

01 09 10