13 октомври 2012 г.

Малки приятели

Когато за първи път видях в блога на Нели прекрасните феи на Sara Burrier, останах просто безмълвна. Изключителни красоти, създадени от талантлива художничка. Веднага пожелах да имам някоя от тях. Но когато ги разгледах по-внимателно, просто не можах да реша коя точно ми харесва най-много. И както винаги в такива случаи, купих няколко най-любими. 

Картичката, реших да направя в нежно лилаво, с много дантелки и малки цветенца, в синхрон с красивата, нежна феичка и сладките зайчета. Оцветяването на роклята с многото гънки, беше истинско предизвикателство за мен. Ето какво се получи:


Крилата на феята този път минах с Crackle accents, за да се напука и да има вид, по-близък до пера:




И поглед отвътре към джобчето за пожелания:


Не зная до кога ще изтърпя, за да оцветя и другата сладурка, но сигурно ще бъде съвсем скоро :)

7 коментара:

  1. Прекрасна е, Вили! Имаш невероятната дарба да ме оставяш без дъх всеки път когато видя прекрасните ти картички!

    ОтговорИзтриване
  2. Дано наистина е скоро,че нямам търпение да я видя.Много съм очарована от крилцата на феичката,като истински са.Сега разбирам защо изборът ти е бил толкова сложен-толкова много красоти.......и аз съм безмълвна.

    ОтговорИзтриване
  3. Разкошна е, Вили! С внимание към всеки детайл. Ти си една от моите вдъхновителки:-)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна картичка - много нежна и в унисон с феичката, в която се влюбих от пръв поглед! Перфектно си оцветила гънките на роклята, както и всичко останало, де:)

    ОтговорИзтриване
  5. Вили, тази картичка разказва цяла приказна история! Истинско великолепие до най-малкия детайл! Просто - вълшебство! Сега ще ме оставиш в трепетно очакване да видя и другите феи, които си си избрала. Сигурна съм, че ще сътвориш още вълшебства, но наистина нямам търпение да ги видя!

    ОтговорИзтриване
  6. Невероятно съчетание на цветове! Рамката е наистина разкошна! А за оцветяването - нямам думи!
    И нека... ти си знаеш!

    ОтговорИзтриване
  7. Разкошна..Оцветяването е ..- твое!
    И следващите феички са уникално оцветени..А крилцата..- все едно са истински.
    Рамката е наистина чудесна- богата и красива и..стилна и..всеки детайл си е точно на мястото.
    Пристрастена съм към блога ти..

    ОтговорИзтриване

01 09 10