24 септември 2012 г.

Феята от есенната гора

Отново е понеделник и е време за новото предизвикателство на Card Mania Challenges. Този път темата е "Handmade flowers/Ръчно правени цветя".

Направата на тази картичка ми достави истинско удоволствие, поради няколко причини. Първо спонсорите ни в това предизвикателство A Day For Daisies, предоставиха на всеки от дизайнерите възможността, сам да избере печата, с които ще направи картичка. А аз, като видях сладката феичка с охлювчето, седнала върху голяма гъба (Small Friend), веднага се влюбих. Другото ми удоволствие беше оцветяването на печата върху крафт картон. Цветовете изглеждат изключително красиво с този кафеникав филтър (цвета на картона) и още по-красиво със светлосенки в бяло - бежово. Ръчно правените цветя са ми първите от този вид, оказа се, че изработването им не толкова страшно, никак даже ... Цялата работа беше истинско удоволствие.

Обичам гората, особено през есента. Чувствам топлина, уют, всичко е в меки, хармонични тонове. И може би затова, реших феята с гъбката да проектирам в една горска, есенна картичка. Ето я и нея:


Оцветих шапката на гъбката, след което с маркера за отнемане на цвят направих по светли пенътца, после добавих и няколко по-тъмни. Крилцата на феята покрих с 3D гланц:


По-близък план на есенните ми цветенца:


А надписът отразява, моето собствено настроение:


Дано да съм успяла и на вас да предам от него :):):)

13 коментара:

  1. Прекрасна е! И носи настроение :). Цветенцата също много ми харесват.

    ОтговорИзтриване
  2. Прелестна и приказна!!! Толкова изящна, съчетание на прекрасни цветове и стил!

    ОтговорИзтриване
  3. Вили, страшно добре се е получило оцветяването (не, че някога не е било такова), но този път може би заради по-нетрадиционните цветове и крафт картона...Много слдако печатче и изобщо цялата картички наистина заразява с хубаво настроение :)
    Успешна седмица ти желая!

    ОтговорИзтриване
  4. Разкошна есенна картичка!!! :) Носи страхотно горско ,есенно настроение и уют !Прекрасна е :)))

    ОтговорИзтриване
  5. This stunning. I love the image and your colouring is wonderful. Your flowers are so beauiful too.

    Sue

    ОтговорИзтриване
  6. Вили, невероятна фея... много нестандартно, но изключително добро оцветяване на феичката! Наистина ме пренесе в есенната гора... Наистина вдъхновяваща картичка!!!

    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  7. Вили,толкова и се любувам,не мога да откъсна очи от нея!Прекрасна е,отново един твой ШЕДЬОВЪР!
    Поздравления и от мен :)

    ОтговорИзтриване
  8. Казват, че есента е умиращ сезон, но при теб нещата не стоят така. Напротив! Има живец в твоята картичка!

    ОтговорИзтриване
  9. Много вдъхновяваща картичка, с чудни есенни багри!

    ОтговорИзтриване
  10. Ох,че хубава! В събота бях в студената есенна гора и ти ме върна там с разкошната си композиция!Прекрасно оцветена!Много ми хареса белия контур (Гел химикал!?), който откроява картинката! А букетчето е приказно!

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотни цветя си направила.

    ОтговорИзтриване
  12. Винаги успяваш да ме плениш с проектите си! Тази картичка ме накара да се почувствам есенно-приказно и ми вдъхна много приятни емоции!

    ОтговорИзтриване

01 09 10