27 август 2012 г.

Завръщане

Сигурна съм, че поне веднъж, всеки от нас си е тръгвал от някъде, с надеждата и мечтата да се върне отново. Аз самата, имам много любими места, на които мечтая да се върна. Очакването, надеждата, спомените за това място са били теми на разговор и на планове много пъти. Всъщност на някои от местата съм се връщала, на други - не, но кой знае ...

Когато Card Mania Challenges зададоха темата на второто предизвикателство On the Beach/In the Sea (На плажа/В морето), със спонсори Meljen's Designs, много се учудих. Морска тема, в края на лятото, когато всички сме направили поне по няколко морски картички, не е ли малко късно? От друга страна, реших, че това е една възможност да се опитам да покажа нещата от по-различен ъгъл, да покажа момента в който тръпнем в очакване на новата среща с така мечтаното, посетено вече място.

Стара снимка, плажни аксесоари, водни капки ... и приятно пътуване. Ето какво се получи:


Картинката покрих с 3D лак, за да придобие вида на стара гланцирана снимка:


Очилата и джапанките са готови чипборд форми, но и на тях добавих малко гланц. Пръснах водни капчици по цялата картичка:


Умишлено не сложих 3D лепенка в средата на снимката, за да остане леко хлътнала, с надигнати ъгълчета:


И знаете ли, забелязала съм, че винаги, когато съм се връщала на място, което много ме е впечатлило, съм го харесвала още повече.

11 коментара:

  1. Много е хубава, Вили :-) Идеята, която си замислила, е реализирана идеално... колко до завръщането - всеки има такова място, а ако има и по една картичка, която да напомни за него, сигурно завръщането би било по-скоро :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна е! А публикацията я допълва чудесно!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна идея - да погледнем на морската тема под един друг ъгъл..
    Изпълнението, както винаги е перфектно, а джапанките и очилата са просто...като истински!
    Усмихна ме много картичката ти!
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  4. Ехаа,страхотна е!!!Много ми хареса ефектът със старата снимка:)))Поздравления:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Stunning card. I really love the colours and all the detailing is wonderful

    Sue

    ОтговорИзтриване
  6. Ехх, страхотна е! Всичко е толкова прецизно направено, всеки един детайл. Определено носи носталгия тази картичка, но пък и хубави спомени :)

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна е, влюбих се в нея :о)

    ОтговорИзтриване
  8. Получила ти се е доста сантиментална картичка. Определено замисля и връща назад във времето! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  9. Поздравления и от мен за чудесната картичка Вили :-) Страхотен акцент е тази стара снимка на нея и много интересно си я направила.

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесна е! Кара те да си спомниш и да помечтаеш...Идеална е за края на лятото!

    ОтговорИзтриване
  11. Fun and bright. Thanks for your visit and leaving the sweet luv. Hugs.

    ОтговорИзтриване

01 09 10