26 юли 2012 г.

Малка скандинавска хала

Напоследък имам някакви залитания по дигиталните печати и въпреки горещините, нещо залитам и по зимната тема. Отново съм влюбена в печат, този път в Winter Fairy Halla на Mo Manning.

Когато за първи път я видях тази сладурка, искрено се възхитих на таланта на художника - толкова въздушност и динамика има в нея. И с тези свити краченца, като бебе, което сяда (или става) на (от) гърне ... Веднага си я представих руса, руса, направо с бяла коса, като скандинавка. Може би за това, най-естественото нещо беше да я направя на фона на бели дървени греди, точно в скандинавски стил, а около нея само лед и скреж.

Ето я моята скандинавска създателка на вихрушки:


И по - отблизо:


Малко бяла ембосна пудра и брокатено лепило за леден дъх:


 
И ледени висулки от паус отвътре:


Дано да сте усетили малко повей и хладина!

17 коментара:

  1. Вили, отново ме оставяш безмълвна! Този печат и аз съм си го харесала, но ще почакам поне до октомври! Оцветяването за пореден път е повече от перфектно! Голямо браво! :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, респект! Няма какво повече да добавя...

    ОтговорИзтриване
  3. Боже колко е красиво! И цветовете и излъчването... браво!

    ОтговорИзтриване
  4. Разкошна е! Атмосферата е точно каквато си си я представила! Много ме радва!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна! Възхитена съм!

    ОтговорИзтриване
  6. Очарователна!!!Вили, при теб винаги е изпълнено с красота!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотно си я оцветила халата :-)Всички елементи са си точно на мястото и създават невероятна приказна атмосфера.

    ОтговорИзтриване
  8. Адмирации! Съвършенството струи отвсякъде и аз оставам безмълвно да я съзерцавам.....

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотна е :)) чак ми стана студено :)) който умее да оцветява добре му стават картинките :)

    ОтговорИзтриване
  10. Невероятно красива! Нямам думи! Чудна!

    ОтговорИзтриване
  11. Ха-ха, наистина е голяма сладурка! Чудесна се е получила!

    ОтговорИзтриване
  12. Прекрасна!Очарователна!Съвършена!

    ОтговорИзтриване
  13. Като фен на ембосинга само мога да се възхитя как умело си го съчетала с дигиталния печат! Оцветяването е супер, постигнала си старахотен ефект!Разкош!

    ОтговорИзтриване
  14. Е..какво да кажа...думи не ми останаха! Таланта си е талант..и с тъмно и със светло...

    ОтговорИзтриване

01 09 10